torsdag 1. november 2012

♥Hjerteboden`s juleblogg♥

Da er det november og vi i Hjerteboden`s juleblogg er klare med en ny utfordring:
Det meste av det du bruker på julekortet ditt må være kjøpt i Hjerteboden.
♥♥♥
Kortet mitt er stanset ut med en dies fra Go Kreate. Den er dekorert med mønsterark fra Pion. Til motiv har jeg maskert sammen to motiv fra Magnolia ;Tilda with Long Hair og Old Swedish  Church. Disse er malt med distress re-ink.
Jeg har brukt Magnolia DooHickeys ; So wrapped lovely og Poinsettia
Pynt; Bånd,perler, roser og hjerteserviett.
Kortet har jeg hengt opp med en nydelig kleshenger fra Melissa Frances.
Et nærbilde av kleshengeren. Falt pladask for denne lille saken♥
Tilda with Long Hair:
♥♥♥
♥I dag er det sol i Hardanger og dagen skal nytes♥
Tusen takk for alle de fine kommentarene.
Jeg setter stor pris på dem!
Ha en flott november.
♥♥♥



7 kommentarer:

Cordine sa...

It's stunning!
Hugs
Cordine

Louise sa...

Hej Janne!
Åh, när jag såg den här UNDERBARA kreationen på Facebook var det love at first sight! Jag älskar de softa blå nyanserna och du har verkligen dekorerat det här till perfektion :) Tilda är fantastiskt målad och pappren är gudomliga dem också :)
Du är så otroligt duktig!

(PS: WOW WOW WOW WOW!! Den där hängaren du har hängt upp kortet i är minst lika snygg den :))
Hoppas att du mår bättre, jag tänker på dig :)
Kramar i massor!

Torill sa...

Ååå dette kortet var bare helt fantastisk nydelig ! Flotte motiver som er lekkert fargelagt.Mange herlige detaljer.Rett og slett et vakkert kort!

Torill

Veronique sa...

Det var nydelig Janne ♥

Klem

Christina C. sa...

WOW....A PHENOMENAL WORK OF ART!!!!

Bente sa...

Ubeskrivelig vakkert kort Janne!! Nydelige detaljer og flott fargelagt!
Go´klem

Ida sa...

Så kjempefint og lage kort av de store diesene. vakkert pyntet, og den kleshengeren var jo skikkelig fin!:))
Motivet er flott farget. Jeg har også denne, og var usikker på beina, så jeg lot henne ha på strømpebukse. Men det var veldig fint uten!;))
Ida