fredag 14. oktober 2011

♥ Bok-kort ♥

Det er oktober, og jeg er i god gang med julekortene.
Det er også ny utfordring hos Creatalicious Challenges : distress your edges
Jeg har laget et bok-kort. Det er supert til å legge presanger i, en liten gave i seg selv.
Jeg lagte også en shaker-ramme til motivet mitt.
Inni : plass til både en hilsen og en presang
Her ser det ut som Tilda sitter i og fryser i en snø(glitter)storm..
Motiv: Tilda
Papirer : Maja Design
Verktøy: Scor-Pal, spellbinders, puncher og distress-utstyr
Pynt: Blomser (retro og roser), blonder, hjerteserviett, tag (Tim Holtz), glitter, glitterlim og liquid pearl.
♥♥♥
Du finner dette kortet i Hjerteboden`s Juleblogg
Jeg deltar i utfordringen hos TOMIC
♥♥♥
Tusen takk for alle koselig kommentarer.

1 kommentar:

Marijke sa...

Hej Janne!
GORGEOUS CREATION!!!
Take care!
Hugs,
Marijke