søndag 29. august 2010

Magnolia

Endelig litt tid til kortlaging igjen:) Har storkost meg med dette kortet i dag. Så har jeg endelig brukt den nye symaskinen, det gikk stort sett fint! Litt usikker og ustø, men blir vel flinkere etterhvert.
Mønsterark : Tim Holtz
Maling : Distress ink refillers
Pynt :blonde, bånd, eyelets, perler, blomster ( fra Storyteller) og sommerfugl(K.M.Klip)
Jeg har brukt Martha Stewart punch og eldet alle kanter. Blomster og blader er sprayet med Glimmer Mist. Tilslutt har jeg påført glitterlim


Herlige Tilda med rose(og mye glitter)


Blomstene med Glimmer Mist...

Utfordringer : Sukkersøtt

Just Magnolia

Wild Orchid Challenge

8 kommentarer:

Bente sa...

Lekkert og nydelig, kjempestilig med teksten som henger i de båndene. Flotte farger!!
Håper du får en fin uke!
Klem, Bente

Yvonne sa...

For et fantastisk lekkert kort! Herlig malt motiv og nydelig bruk av blomster.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Camilla sa...

Nyyydelig kort Janne! Syns du mestret syingen flott jeg:))
Klem, Camilla.

Cordine sa...

beautiful card!
hugs
Cordine

Inger Marie sa...

Nydelig kort med flotte detaljer. Tilda er jo bare så søt og du har fargelagt henne så fint :)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
Klem fra Inger Marie

Dena sa...

This card just screams "sparkle". I LOVE IT!!! What a gorgeous, gorgeous card!
Thanks for joining in the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena

Kathy sa...

Beautiful card!! Love your pretty colors and all your details are gorgeous!!!
Thanks so much for playing along in the challenge at Just Magnolia!
:)Kathy

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg