torsdag 15. juli 2010

Feriemodus......

På min korte ferietur klarte jeg å besøke både Familieskatter og Hobbyhimmelen:) Noen kroner fattigere, men veldig fornøyd med handelen...gleder meg spesielt til å ta i bruk de nye Tim Holtz produktene.
Dette kortet laget jeg før jeg reiste på tur
Mønsterark er fra MF
Motivet er B&W og er malt med distress ink refillers
Alle kanter er malt med crackle paint


Pynt: mange blomster, glitterlim, sommerfugler fra K.M.Klip og klistermerke til teksten

Rundt motivet har jeg brukt Liquid Pearl til å lage prikker. Sirklene er stanset ut me Spellbinders og på panelet har jeg brukt M.Stewart hjertepunch




God sommar vidare!



1 kommentar:

Bente sa...

Så nydelig kort ;) Herlig motiv og flotte farger!! Tar snart turen sørover til sørlandet vi også - og Hobbyhimmelen står på listen over "to do's" ;)

Noe å tenke på - Papirfest 1-3 oktober .... ;)

Klem, Bente