mandag 28. juni 2010

Sommarferie

Her har jeg laget et bryllupskort i litt utradisjonelle farger ; sort,hvit og rosa
Mønsterarkene er fra MME.
Kortet er sprayet med glimmer mist .
Motivet er malt med distress ink refillers.
Jeg har kuttet et diagonalt kryss i det ytterste mønsterarket. Så har jeg brukt "krokodilletangen" til å lage hull, så har jeg festet med eyelets. Dette blir da en fin ramme rundt brudeparet.
På kantene har jeg crackle paint.

Jeg har brukt Liquid Pearl på kantene og glitterlim; Star dust på hårbond og blomster
Pynt; gullringer, sløyfer og blomster
Motivet har jeg lånt av Audhild; takk skal du ha:))
Ha en fin dag!!



2 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Dette var helt nydelig!
Klem,Janne

Camilla sa...

Virkelig lekkert bryllupskort Janne!! Så stilig det ble med de oppbrettede kantene:)
Håper du koser deg også i ferien, og at det ikke bare er stress;)
Sommerklemmer (eller tordenklemmer?;)) fra Camilla