søndag 1. desember 2013

♥Desemberutfordring i Hjerteboden♥

Årets siste utfordring hos Hjerteboden, og det handler selvfølgelig om 
♥JUL♥
men du må lage noe annet enn et vanlig kort.
♥♥♥
I dag er det fram med adventlys og julestjerner, i tillegg blir det baking av julekaker.
Julen er en av mine favorittider på året. Jeg elsker å pynte inne med nisser og vakker julepynt.
♥♥♥
Her er mitt bidrag til denne utfordringen:
Posekort
Jeg har mange favorittdesignere der ute i scrappeverden. Hilde er en av dem. Jeg ble veldig inspirert av henne når jeg var på kurs og av alt det fine hun deler med oss. Posen min er inspirert av Hilde.
 Den brune posen har fått et strøk med gesso. Vakkert mønsterpapir fra Maja Design; It's Christmas time, Perfect Christmas tree. Utklippsark fra Pion
Dies: Magnolia, Tim Holtz (skøytene)
Pynt: serviett, osteklut, roser, seam binding, blonder og perler.
Du finner alle produktene i Hjerteboden ♥
♥Ønsker alle en fin førjulstid♥

2 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Janne ♥

Bente sa...

Så nydelig!! Ha en herlig søndag :)
Klem, Bente