torsdag 1. august 2013

#8 ~ ♥ Baby hos Hjerteboden ♥ ~

Da er det allerede 1.august. 
Her i Hjerteboden glitrer alle, en ny babygutt har ankommet familien.
 Det er både blanke øyner og maaaange hjertesukk over hvor SØT en baby kan bli.
Lykke og glede langt inn i sjelen.
Gratulerer til Camilla og Bjarne med en nydelig gutt.
♥♥♥
 Jeg har laget et kort med motiv fra Stempelgleder.
Det har jeg malt med distress re-inkers.
Papir ; Maya Design Vintage Spring Basic 
 Pynt
Blonder/bånd : Melissa Frances
Dies: Magnolia  ( heart swirl, so wrapped lovely)
Lille Petter Edderkopp fra en gammel sangbok
Blomster: Snurrer fra Kort&Godt og  roser fra I am roses
Charm: babyføtter
 Crackle accents på sløyfen og orkideen
 Så har jeg prøvd noe nytt ; FranTage~ shabby white.
Jeg brukte det på en liten brun papirpose( Mini bags from Canvas) som jeg har tagen oppi.
 Det ble lekkert!
Lykke til med babykortene!
♥♥♥

2 kommentarer:

Janine - Ellabella sa...

Gorgeous your card, sooo beautiful lovely colours and lovely details, great. Janine

Veronique sa...

Så nydelig, Janne ♥