mandag 1. juli 2013

♥#7~Sol, sommer og ferie ~♥

Det er ikke mye ute som minner om sommervarme. Det er kaldt og grått = fint scrappevær♥
Jeg anbefaler å ta en tur innom i bloggen for å bli inspirert til å skape noe av papir. Du vil også finne et moodboard som passer til utfordringen vår♥
♥♥♥
Her er mitt bidrag; Tilda with Cross Necklace.
Ser du hva jeg har gjort? Jeg har fjernet smykke. Med smykke syns jeg hun passet best som konfirmasjonsmotiv, men uten så passer hun til alt♥
 Papir; Pion
Pynt; serviett, osteklut, dies ( gress, tag og swirl), 
blomster, sommerfugler, liquid pearl, glitterlim og blonder.
Jeg vil ønske alle en nydelig og VARM juli måned.
♥♥♥

3 kommentarer:

Veronique sa...

Så nydelig Janne ♥

Klem!

Christina C. sa...

A magnificent creation......a breathtaking work of art!!!

Unknown sa...

Wow, kjempelekkert !!!

Herlig fargelagt og pyntet ;-)

Klem