søndag 16. juni 2013

♥Flere konfirmasjonskort ♥

Et lite "oppsamlings-rush" med konfirmasjonskort.
♥♥♥
Under ser du et kort med søte Navaeh fra Sturated Canary.
Jeg har malt henne i blåtoner, og brukt blått mønsterark fra Maja Design.
 Du må se godt etter, for det er ikke ofte jeg maler motivene med så lyst hår.
Føler at jeg ikke får det helt til, men ble ganske fornøyd denne gangen.
♥♥♥
 Dette kortet er et resultat etter Strilascrapen (april 2013).
Dette er Princess Pea Tilda også malt i blått.
På treffet kjøpte jeg en ny kant-punch. Den har jeg brukt her på tre av sidene til kortet.
 ♥♥♥
 Enda et kort i blått, denne gangen et posekort.
 ♥♥♥
Rebecca er så vakker, enda en favoritt på lista.
 ♥♥♥
 Helt til slutt et veldig rosa kort.
 Nydelige Navaeh fra Saturated Canary
♥♥♥
De fleste produktene jeg har brukt finner du i Hjerteboden
God søndag til alle

3 kommentarer:

Veronique sa...

Så nydelig Janne :)

Klem, Veronique

Christina C. sa...

OMG.....such spectacular works of art, Janne!!!!

Lillemor sa...

Sååå fina allihop Janne!