fredag 1. mars 2013

~♥Hjerteboden♥~

Velkommen til utfordring #3! 
Og siden påsken og våren nærmer seg, vil vi denne måneden utfordre dere til å lage noe med fargene GULT, ROSA og GRØNT.
Det spiller ingen rolle hvor mye eller hvor lite du bruker av disse fargene på bidraget ditt, men vi må se alle tre fargene på kreasjonen din.
For mer informasjon, klikk HER
♥♥♥
Jeg har laget et posekort med en av SC-jentene

 Papirene er god gammel årgang fra Maja Design.
Tekststemplene er fra Stempelgleder.
Motivet er malt med Distress re-inker.
Håper dere blir inspirert til å delta i utfordringen hos Hjerteboden!
♥♥♥
Et lite tilbakeblikk ;
Jeg har noen kort liggende som ikke er publisert. 
Det har jammen gått flere måneder siden de var ferdige, vel her er de; 
Et bursdagskort ; 
Det ble visst en del bilder. 
Her er nærbilde av blomstene jeg har brukt
 ( disse finner du under blomster fra Kort&Godt hos Hjerteboden.com).

Motivet er malt med Black Soot (distress re-inkers)

♥♥♥
Et julekort; 
 Et bok-kort





Ha en flott dag
♥♥♥

1 kommentar:

Unknown sa...

Det bok-kortet var utrolig fint! Jeg har enda ikke prøvd meg på et sånt et, men det må jeg nok gjøre!

Veldig fin blogg, med mye fint til stor inspirasjon :)