fredag 19. august 2011

Litt mer jul....♥

Denne gangen ble det et kommodekort.
Det er første gang jeg lager det så det er litt enkelt.
Med litt øvelse klarer jeg kanskje å skvise inn flere detaljer.
På bildet over kan du se skjønne Tilda.
Hun ser så forventningsfull og fredelig ut. En av mine mange favoritter.

Her er kommoden:
Mønsterark: Vibeke Spigseth
Stempel: Magnolia
Punch: Spellbinders og retro-blomster
Tekst fra Stempelglede
♥♥♥
Litt stash i skuffene...
Pynt: perler, blonde,bling og liquid pearl
Du finner dette kortet i Hjerteboden`s Juleblogg
♥♥♥
Jeg kommer med nytt innlegg (og en KJEMPE overraskelse) i morgon kveld:)
Ha en fin fredagskveld!

5 kommentarer:

Christina C. sa...

This is brilliant....love this beautiful project!!!! What a marvelous gift for a very lucky person!

Marita sa...

Fantastisk nydelig♥.

Klem Marita♫♫

Kylie sa...

Oh wow Janne! This is stunning. I love the litttle drawers, too cute!
Hugs Kylie x

Bente sa...

Kjempestilig!! Jeg har laget grunnpilaren til en slik kommode jeg og - men der stoppet det opp - fikk ikke til pynten og det - flott pyntet var nå din iallefall ♥
Klemmer fra Bente :)

Camilla sa...

Ååå wow så lekkert Janne!!! Så stilig med skuffene med stash i:)
Ha en fin lørdagskveld! Gleder meg til overraskelse i kveld;) hihi!
Klem, Camilla