lørdag 30. juli 2011

Mitt 5.kort for Sketch Saturday♥

Denne gangen ble det et staffeli-kort. Jeg har snudd skissen helt opp ned, så det er ikke sikkert at du kjenner den igjen med en gang;)
Du må forberede deg på maaaange bilder.
Jeg eksperimenterer med det nye kameraet mitt.
Nærbilde av det søte brudeparet
Tro,håp og kjærlighet...♥
Slik ser kortet ut når det er lukket/brettet sammen.
Inni kortet er det plass til å skrive en personlig hilsen.
Baksiden:
Oppskrift:
Stempel: WOJ og tekst fra Stempelglede
Malt med distress ink
Papirer: Maja Design
Punch: Spellbinders, Tim Holtz alfabet(once upon..), swirl fra sizzix, QK (corner)
Pynt: Blomster,"bær", bånd(WOC), crakle accents, charm(LOVE) og glitterlim
Annet: Jeg har sydd rundt alle panelene
Takk for at jeg har fått bli med dere jenter i Sketch Saturday gjennom hele juli♥
Spesiell takk til Bente som ville ha meg med!
♥God helg♥

4 kommentarer:

Cathrines-creative sa...

Nydelig kort:-)

Bente sa...

Kjempelekkert kort Janne - fullt av nydelige detaljer. Masse flotte bilder av det her :) Kjekt med nytt kamera :)
Tusen takk for at du ville være GDT hos SS.
Ha en nydelig dag!!

Klemmer fra Bente ♥

Camilla sa...

WOW Janne! Så nydelig kort:)) Og så mange fine bilder, får virkelig med meg alle de vakre detaljene dine♥
Klem, Camilla

Askepott sa...

Nydelig kort. Du er kjempeflink til å fargelegge og pynte. :-))
Ha ei fortsatt fin helg!!