søndag 13. mars 2011

Do-rull-kort

Et do-rull-kort med enda en liten gnom fra WoJ♥
Jeg har malt den med distress og gnomen skal være lyserosa, men fargen viser ikke så godt.
Mønsterark; Magnolia
Lysene har jeg påført crackle accents og litt glitter på kremen i kaka.
Inni do-rullen er det en tag med bånd og hyssing.
Jeg har pyntet med en fjær, et gammelt noteark og litt bølgepapp. Jeg har også brukt et hvitt bånd i enden av papiret. Jeg har også festet to små tager med en prinsesse-charm på.

På baksiden har jeg brukt en hjerte die fra WoJ og en bred blonde. Deretter har jeg pyntet med blomster fra Prima og WOC, og noen perler. Tilslutt har jeg påført litt glitter.
Jeg venter på våren...men snøen laver ned ute, så jeg må vel vente litt til..??


1 kommentar:

Alberto sa...

Hi dear,
Lovely creation and the little gnome is soooo sweet!
Good work!

hugs, ALberto