torsdag 27. januar 2011

Sweet pea

♥Her er mitt første Sweet Pea stempel♥
Hun er jo bare aldeles nydelig.
Motivet er malt med distress ink.
På skjellet(tror det er det) og på den største sommerfuglen har jeg påført crackle accents.

Mønsterark er fra Maja Design♥
Blomster fra WOC


Punch fra Martha Stewart: sommerfugl og kantpunch



Pynt: Perler, liquid pearl, glitterlim (star dust)

Panelene har jeg sydd
♥Stempelet har jeg kjøpt hos Hjerteboden
♥♥Snart helg, og det blir supert♥♥
Takk for alle de koselige kommentarene!
PS! Jeg skal være gjestedesigner i februar og mars hos WOJ!!!


2 kommentarer:

Bente sa...

Oh my gosh!!! Nyyydelig altså!! Fantastisk fargelegging og så flott oppsett ♥
Kribler i fingrene etter å male ett av de jeg kjøpte også - men formen er ikke helt bra :( så kommer meg liksom ikke ut av sofaen....

Men snart helg og må vel klare å få til litt fargelegging blant all veggmalingen og :)

Ha en kjempefin helg!

Klem, Bente

Pinklady 68 sa...

Lekkert konfirmasjonskort!!!
Nydelige farger og vakkert fargelagt motiv!!

Ha en riktig god helg! Klem Laila.