søndag 8. august 2010

Once upon a time...

..... to prinsesser....:) Ny utfordring = nytt bryllupskort til to jenter som gifter seg.

Her har jeg maskert sammen 3 motiv fra Magnolia.

Maling: distress ink refillers

Motivene er stemplet med brun pute

Kantene er eldet med distress vintage photo

Jeg har også brukt kantstempler fra Grunge (dissse er også i brun)





Bak motivet har jeg en tag, med tekst fra Stempelglede. Jeg har festet en charm på sølvgrått bånd og knyttet det fast på tagen.

Her viser også blonden som jeg kjøpte på Hobbyhimmelen i sommer.


Her er tagen; tekst og kantstempel er stemplet med brun ; Lykke er å elske og bli elsket


Inni kortet ; mønsterarket er fra Tim Holzt. Arket er tosidig.


Et siste bilde ovenfra; blomster fra Kort&Godt, hjerteserviett, bølgepapp, klistermerke, halvperler, sommerfugl fra K.M. Klip og glitterlim.

De brune blomstene og bladene er sprayet med Glimmer Mist gold


Nå er ferien snart over, bare en uke igjen og den skal nytes!!

God søndag der ute:)


Wild Orchid Challenge

6 kommentarer:

Bente sa...

Så stilig kort! Flott maskering og lekkert oppsett!!
En uke igjen ja - vel tiden har flydd avgårde - jeg begriper ikke hvor det ble av sommeren - mine 3 uker forsvant før jeg rakk å merke at jeg hadde ferie :)
Kose deg masse siste uken da !!
Ha en flott søndag!
Klem, Bente

Audhild sa...

Kortet ble kjempestilig. Litt av en utfordring å lage kort til to jenter. Takk for sist, var kjempekoselig :)

Ida sa...

Hei!
Så lekkert og kreativt!
Ida

Bev sa...

Absolutely gorgeous card! Thanks for joining us at WOC this week x

Hanne sa...

For et herlig kort! Lekkert!
Hanne

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg