søndag 4. april 2010

Gaveeske

Når noen har bursdag er det ekstra kjekt å gi gaven i en liten eske.
Esken min måler 10x7x2 cm
Alle kanter og ark er eldet med vintage photo
Blomstene og bladene har jeg sprayet med glimmer mist og påført litt glitterlim ; star dust
Kanten på kortet (som henger fast i esken) er stanset ut med M.Stewart punch.



Motivet er malt med Distress Ink refillers


Her brukte jeg klistermerke til å skrive teksten
Esken har også litt pynt oppi
Har festet en perle med bånd på kortsiden til esken. Da er den enklere å åpne.

Tusen takk til Audhild som gav meg inspirasjon;D

1 kommentar:

Ida sa...

Hei!
Ramla over bloggen din på en runtur nå, og her var det jammen mye fint!
Flotte konfrmasjonskort litt lenger ned her.
Og esken ble jo så fin!
Legger meg til som følger.
Hilsen Ida