søndag 6. september 2009

Challenge 67 - distress

Julekort

Her er mitt første julekort i år. Målet er å være ferdig med alle julekortene til 1.desember, så gjenstår det å se om jeg klarer det.....

Ukens konkurranse hos A Spoon Full of Sugar passet veldig fint til min stil. Bruker mye distress rundt kanter på motiv og ark. Jeg bruker også distress ink refillers når jeg maler motivene.


Motivet er fra Magnolia. Jeg er veldig glad i disse stemplene. Her har jeg maskert sammen den halve tallerkenen og jenta. Det var ganske vanskelig å treffe med tallerkene, men til slutt klarte jeg det;)

Mønsterark : Imaginisce(Candy cane lane), My Mind`s Eye og St.Nick Vintage Collage. Disse arkene har jeg hatt liggende i to år...så det var på tide at jeg fikk brukt de.

Tekststempel Varm juleklem og mange gode tanker er fra Norsk Stempelblad AS .

Pynt; rund serviett som er distresset på kantene, halvperler, blomster, charms og glitterlim.

3 kommentarer:

Bente sa...

Det ble jo et virkelig kjempelekkert kort!!! Jeg har ikke fått laget kort med mine motiver enda :( men snart kanskje (håpe, håpe) :)

Klem, Bente

Camilla sa...

Åååå så flott julekort!!! Nydelig fargelagt og jeg er imponert over maskeringen!!!:)
Ferdig til 1. des?! Det er jo snart bare to mnd til...
Klem, Camilla.

Anne sa...

Kjempeflott julekort! Masse flotte detaljer. Jeg må nok prøve talerkenen min snart jeg også. Din ble kjemefin.

Det er vel en god ide å begynne i god tid før jul =) Jeg blir aldri ferdi...