mandag 20. juli 2009

Invitasjon

Her i huset er det snart dåp. Jeg måtte sende ut invitasjonene før jeg reiste på ferie...jobber best under press, så det ble noen enkle invitasjoner.


Jeg brukt veskekort varianten. Brukte litt tid på hvordan veska skulle åpnes, men endte opp med å tre bånd gjennom knapper. Så limte jeg knappene på veska og knytta ei lita sløyfe.


Alle kantene har jeg tusjet med brun tusj, kartongen er rosa og drodlestempelet fra Grunge er grønt.


Inni kortet; Bildet ble veldig dårlig...og nå er alle invitasjonene sendt så jeg får ikke tatt nytt bilde..




Teksten skrev jeg på data så punchet jeg den ut med ei ramme fra Spellbinders. Har brukt brun tusj på kantene der også. Så stemplet jeg på denne skjønne babyen fra Joanna Sheen.

Pynt: blomster fra Prima og hjerte-QK + glitterlim


God sommer videre. Takk for alle hyggelige kommentarer:0)




Ingen kommentarer: