torsdag 4. september 2008

Bryllupskort

Eg har laga utruleg mange bryllupskort i sommar.. her er nokon av dei
Dette kortet var bestilling. Her skulle både tal og fly vera med..
ei lita utfordring.
Motivet festa eg på kartong ( brukte ein cd til mal)


Så kunne ein bla og leggja motivet på baksida av kortet.
På denne kartongen brukte eg eit tekststempel
Eg har brukt Distress rundt kantane på kartongen.
Under denne teksten hadde eg ein liten konvolutt med eit hjarte oppi.
Pynta med blonder og Bling.









Her har eg brukt glitter på blomane. Det viser ikkje så godt her.
Dei raude sløyfene gjer at det bryt litt i fargane.
Brudeparstempelet har eg lånt av Audhild.



Nok eit bryllupskort..
Her har eg brukt Magnolia hjarter ( stempelet har eg lånt av Camilla), eit utruleg fint stempel:)



















Ingen kommentarer: