mandag 2. juni 2008

Eg har blitt tagget!!
...av flittige Camilla!:)

REGLER:
The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.Dette blir på norsk, ja:)

1) Ten years ago

Då var eg nesten 21 år og levde livets glade dager i Bergen. Det var i dette året eg var så heldig å treffe min kjære....:)
Me levde i sus og dus...litt studering fekk eg også tid til..

2) 5 things in todays ”to do”-list-
1. Ha eksamen i naturfag!! Burde aldri gjort dette her tullet!
2. Desinfisering av hus(etter knall intens lesing blir det gjort lite husarb..()
3. Vera litt mamma igjen
4. Planlegge ferien....reiser snart!!
5. Kanskje jobbe litt i "slåtten".

3) Snacks I enjoy

Winegums (kilovis!!), alle typer mjuke karameller, chesse doddles og kinder sjokolade.
Er også veldig glad i grønnsaker og dipp!

4) Things I would do if I was a millionaire

Kvitta meg med litt gjeld. Ikkje jobba så mykje. Så ønsker eg meg ei grillhytte og utandørs boblebad:)

5) Places I have lived

Oi...Sandnes, så flytta eg til Bergen. Der har eg budd 5 ulike plasser, før eg havna i vakre Hardanger:)

Så nå er det min tur til å sende dette videre, og det blir til disse:

Audhild, Hildegunn, Anette, Marita og Berit (på tide med ein blogg snart).

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha! Utendørs boblebad høres fantastisk ut, og å jobbe mindre!!;) Hvor skal du på ferie da? Håper eksamen gikk bra!:) Nå er det jo over, ikke værst det! Vi snakkes. Klem fra Camilla.