fredag 11. april 2008

Bordkort

Eg har laga bordkort til ein konfirmasjon.

Fargane skulle vera svart,kvit, grå og sølv.

Her er resultatet :

Eg laga pyramidar i kvit og svart
kartong.
Så limte eg på mønsterark
i grå,svart og sølv ( med glitter).
Etterpå monterte eg fotballen (Qk).
Eg har stempla alle namna og festa dei med
splittbinders.
Ved sida av fotballen har eg laga hull og
tredd ein "metalltråd" gjennom. Så surra eg endane
fast i splittbindersen.
På namnelappen brukte eg svamp med sølv stempelpute
for å laga eit "gammalt" preg.

1 kommentar:

Camilla sa...

Wow!! Kjempekule bordkort:) Takk for den gode ideen, jeg skal kanskje lage pyramidebordkort til Sjur Gudmund.. Men de blir nok litt enklere enn disse. Må ha tatt en evighet!! Men resultatet var fantastisk!! Heldige de som skal i den konfirmasjonen;)ha en flott og kreativ helg!! Klem:)